لزوم حمایت شبکه بانکی از واحد‌های تولیدی

رئیس سازمان بازرسی کل کشور در حاشیه بازدید از نمایشگاه دستاورد‌های قوه قضائیه در خصوص رفع موانع تولید در منطقه ویژه اقتصادی شیراز ضمن تبریک فرارسیدن روز خبرنگار، نقش خبرنگاران در مبارزه با فساد را مورد تاکید قرار داد.

ذبیح الله خدائیان در ادامه سفر به استان فارس از نمایشگاه دستاورد‌های قوه قضائیه در خصوص رفع موانع تولید در منطقه ویژه اقتصادی شیراز بازدید کرد و پای صحبت مسئولان واحد‌های تولیدی نشست.

در این نمایشگاه ۶۰ واحد تولیدی و شرکت دانش بنیان حضور داشتند که رئیس سازمان بازرسی از تک تک غرفه‌ها بازدید کرد.

خدائیان رئیس سازمان بازرسی کل کشور در حاشیه بازدید از نمایشگاه دستاورد‌های قوه قضائیه در رفع موانع تولید در استان فارس، ضمن تبریک روز خبرنگار به اصحاب رسانه سراسر کشور و ارج نهادن اقدامات و تلاش‌های این قشر در حوزه اطلاع رسانی، نقش آنها در مبارزه با فساد و کمک به سازمان بازرسی در این زمینه را مورد تاکید قرار داد.

وی با اشاره به سختی کار خبرنگاران، برای همه آنها در انجام این وظیفه خطیر و ایجاد ارتباط بین مردم و مسئولان آرزوی توفیق کرد.

رئیس سازمان بازرسی با ابراز خرسندی نسبت به حل مشکلات شصت شرکت تولیدی و دانش بنیان مستقر در این نمایشگاه با ورود دستگاه قضایی، خاطرنشان کرد که قوه قضائیه در راستای حمایت از تولید در کنار همه تولیدکنندگان و سرمایه گذاران است و رفع مشکلات آنها را در دستور کار دارد.

وی کمبود نقدینگی و سرمایه در گردش را از جمله مشکلات این شرکت‌ها عنوان کرد و از شبکه بانکی خواست در این زمینه به واحد‌های تولیدی کمک کنند.

سایر
اخبار

احیای شرکت آذرآب

آذرآب ابتدا طرح توسعه «ماشین سازی» اراک بود که بعدها به عنوان صنعت مجزا در سال ۱۳۶۳فعالیت خود را آغاز کرد و در عمر خود

ادامه مطلب »