احیا ۱۵۱ واحد تولیدی راکد در استان لرستان

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری لرستان از احیای ۱۵۱ واحد تولیدی تعطیل شده و راکد در این استان خبر داد.

سیروس ابراهیمی امروز پنجشنبه در جشنواره معرفی و تکریم کارفرمایان برتر لرستان اظهار کرد: با تلاش های صورت گرفته در استان برای احیا و راه اندازی واحدهای تولیدی تعطیل تاکنون ۱۵۱ واحد تعطیل شده به چرخه تولید برگشته که از مهمترین این واحدها احیا کارخانه ماشین سازی است که اکنون با ظرفیت تولید ۵۰ دستگاه خودرو و ۳۰۰ نفر اشتغالزایی فعال است.

وی به صنعت تعطیل شده شیرخشک از دهه ۳۰ تاکنون، خمیرمایه، فولاد نوید الیگودرز و فولاد ازنا اشاره کرد و افزود: شرکت پارسیلون در مرحله قضایی قرار گرفته است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری لرستان با تاکید بر لزوم ایجاد فضای آرامش بخش برای سرمایه گذاران یادآور شد: با هماهنگی‌هایی که با مدیرعامل بانک رفاه کارگران انجام شده به تمام واحدهای اقتصادی که ۲ سال تراز مالی مثبت داشته باشند، تسهیلات مورد نیاز پرداخت می شود.

ابراهیمی به اشاره به اینکه سرمایه گذاران در شرایطی ناامن کار اقتصادی فعالیت می کنند، ادامه داد: اما این ناامنی‌ها را شکسته و مجموعه خود را به امنیت رساندند ، تمام جهان هستی و آنچه در زندگی بشر اتفاق افتاده تا امروز علت‌ و معلول آن تلاش، کار و کوشش بوده که توسط کارگران و کارفرمایان اتفاق افتاده است.

وی بیان کرد: خداوند به ما قدرت تفکر، تعقل و اندیشه داده و کسانی منشاء تغییر و تحول هستند که کارهای نو انجام می‌دهند، رشد هستی و تکامل بشر مدیون آدم‌های خلاق، نوآور و پیشرو است.

سایر