۴۵ واحد تولیدی راکد بوشهر احیا شد

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری بوشهر گفت: با احیای ۴۵ واحد تولیدی راکد در این استان ۷۵۰ فرصت شغلی جدید ایجاد شد.

” علی باستین ” روز شنبه در حاشیه بازدید از شهرک صنعتی۲ بوشهر اظهار کرد: سرمایه گذارانی که وارد این پهنه صنعتی می‌شوند حداقل حمایت مورد انتظارشان، تامین امکانات زیربنایی سرمایه گذاری از قبیل آب، برق و گاز است.

وی یادآور شد: اگر به دنبال اشتغال زایی و افزایش تولید در سطح استان بوشهر هستیم باید با تامین زیر ساخت‌ها خیال سرمایه گذار را از بابت امکانات لازم راحت کنیم تا بتواند با فکر آسوده بر تولید متمرکز شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری بوشهر با تقدیر از زیرساخت‌های ایجاد شده در این شهرک و افزایش چشمگیر تعداد واحدهای تولیدی تعداد درخواست‌های تامین برق در این شهرک را نشان پویایی و پیشرو بودن این شهرک در امر تولید در استان دانست.

باستین افزود: امسال تمرکز بالایی در احیای واحدهای راکد و نیمه راکد بود که آمار موجود بیانگر نتیجه بخش بودن تلاش های انجام شده است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان بوشهر نیز گفت: شهرک صنعتی بوشهر ۲ بزرگترین شهرک صنعتی این استان از موقعیت خوب جغرافیایی برخوردار است.

” سید حسین حسینی ” افزود: این شهرک بستر مناسبی برای سرمایه گذاری است که با بهره برداری واحدهای تولیدی در حال ساخت شاهد رونق اقتصادی بیشتر در این شهرک خواهیم بود.

وی از پایان پروژه زیرسازی و آسفالت خیابان های شهرک صنعتی بوشهر ۲ خبر داد و تصریح کرد: در این طرح ۴۰ هزار متر مربع از معابر فاز ۲ شهرک صنعتی بوشهر ۲ با اعتبار ۲۳۰ میلیارد ریال آسفالت شد.

حسینی ادامه داد: با اجرای این طرح معابر دسترسی ۷۰ واحد صنعتی به طور کامل آسفالت شد.

سایر