‌۲۲ واحد صنعتی راکد نجف‌آباد احیا‌ شد‌

استاندار اصفهان گفت: در گذشته ۴۵ واحد راکد و غیرفعال در سطح شهرستان نجف‌آباد بود که تاکنون ۲۲ واحد صنعتی راکد احیاء شد.

سیدرضا مرتضوی ،استاندار اصفهان اظهار داشت: در بیست و دومین سفر شورای اداری استان اصفهان با بازدید از پروژه‌های نیمه‌تمام، واحد‌های صنعتی، پروژه‌های مرتبط با نهضت ملی مسکن، پروژه‌های بنگاه‌های اقتصادی و … مسائل مختلف شهرستان را مورد رصد و بررسی قرار دادیم.

وی افزود: در ادامه سفر با حضور در جلسات مختلف تلاش شد با نگاهی جامع مسائل شهرستان نجف‌آباد بررسی شود.

استاندار اصفهان بیان کرد: در بخشی از سفر جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید ویژه شهرستان نجف‌آباد با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری و فعالان اقتصادی شهرستان برگزار و 45 مصوبه در حوزه اقتصادی برای شهرستان اخذ شد.

وی ادامه داد: در حوزه عمرانی و زیرساخت نیز جلساتی با محوریت معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری ویژه شهرستان با حضور شهرداران، دهیاران، رؤسای شوراهای اسلامی شهر و روستا انجام و 36 مصوبه به تأیید و تصویب رسید.

مرتضوی گفت: در شورای اداری مشترک استان اصفهان و شهرستان نیز 23 مصوبه به تأیید رسید و در مجموع بالغ بر 104 مصوبه برای حل کردن مسائل، مشکلات، توسعه و آبادانی شهرستان نجف‌آباد اخذ شد.

‌استاندار اصفهان: مدیر غیرپاسخگو را نمی‌توانیم‌ تحمل‌کنیم/ هیچ مسئولی حاشیه امنیت ندارد

وی با اشاره به حضور مدیران در جلسات ملاقات مردمی، خاطرنشان کرد: خوشبختانه در حوزه مدیریت استان اصفهان توانستیم با 111 نفر از مردم شریف شهرستان چهره به چهره دیدار و گفتگو کنیم.

استاندار اصفهان بیان کرد: در گذشته 45 واحد راکد و غیرفعال در سطح شهرستان نجف‌آباد بود که تاکنون 22 واحد صنعتی راکد احیاء شد‌ و امیدواریم باتوجه به حمایت‌های مالی که طی دو سال گذشته از شهرستان شده، در زمان‌بندی مشخص بتوانیم سایر واحدها را به چرخه فعالیت بازگردانیم.

وی گفت: در مجموع 182 واحد صنعتی در این شهرستان مشغول به فعالیت هستند که بالای 60 درصد پیشرفت فیزیکی داشته‌اند.

استاندار اصفهان ادامه داد: همچنین 96 واحد تولیدی طرح توسعه گرفتند که درصدد حمایت از این واحدها نیز هستیم.

سایر