احیای 190 واحد صنعتی راکد در مازندران

حسن خیریانپور، معاون هماهنگی امور اقتصادی و گردشگری استاندار مازندران با بیان این که، با اقدامات انجام شده تاکنون ۱۹۰ واحد صنعتی استان از تملک بانک ها خارج شد، گفت: تعدادی از این واحدها به افراد و سرمایه گذاران جدید واگذار شده است. ‎

معاون هماهنگی امور اقتصادی و گردشگری استاندار مازندران با اشاره به تلاش های صورت گرفته استان برای رفع مشکلات واحدهای صنعتی، گفت:‌ ۲۰۰ واحد صنعتی استان در تملک بانک ها بودند.

حسن خیریانپور با بیان این که، با اقدامات انجام شده تاکنون ۱۹۰ واحد صنعتی استان از تملک بانک ها خارج شد، اضافه کرد: تعدادی از این واحدها به افراد و سرمایه گذاران جدید واگذار شده است.

معاون استاندار مازندران خاطرنشان کرد: اما مشاهده شده برخی از این افراد واحد ها را فعال نکردند که این موضوع با تصمیمات و اقدامات انجام شده سنخیتی ندارد.

وی ادامه داد: برای این منظور به این نوع واحدها اخطار داده شود و بعد از آن اقدامات بعدی صورت گیرد.

‌معاون هماهنگی امور اقتصادی و گردشگری استاندار مازندران با اشاره به اینکه امسال برای ۱۲۷ هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری در بخش خصوصی، تسهیلات و سرمایه‌گذاری خارجی هدف گذاری شده است، اعلام کرد: در حال زمان حاضر فقط در شهرستان میاندورود حدود ۲ هزار میلیارد تومان سرمایه‌گذاری آماده بهره‌برداری است.

سایر